Sa Neximussom do uspjeha


PODIJELI.

Nedim Šabić – Neximuss je internet marketing ekspert koji je svoje znanje stekao u Njemačkoj tokom studija i rada u velikim njemačkim firmama. Potom se vratio u domovinu kako bi u zadnje tri godine radio za male i velike klijente sa Balkana. Ovdje nastoji da prenese znanje o dugoročno isplativom i neovisnom sistemu marketinga  kroz video i blog postove. Trenutno je direktor travničke agencije za internetski marketing SEO.ba.

Pored impresivne karijere koju je Nedim započeo kao Usability Expert u Robert Bosch kompaniji u Stuttgartu, nakon koje prelazi u frankfurtsku kompaniju Air Net Consulting gdje je bio vođa odjela za web development, njegova karijera počinje da putuje nevjerovatnom uzlaznom putanjom kada počinje raditi kao menadžer za usluge optimizacije web sadržaja za tražilice (SEO) u kompaniji HTML Design iz Stuttgarta. Budućnost marketinga i promocije se svakako krije u content marketingu, i tome nas Nedim pokušava naučiti od trenutka povratka u svoju domovinu.
1.Šta je content marketing?
Content marketing je marketing tehnika, koja sa korisnim, savjetodavnim ili zabavnim sadržajem, privlači pažnju ciljnog korisnika, u svrhu da korisnika pridobije ili zadrži kao kupca. Zaista je moguće napraviti dobru promociju nekog trenda koristeći se raznim trikovima, baš kako je moguće da kvalitetne ideje dožive propast ukoliko ne budu prihvaćene i njegovane na pravi način. Potrebno je znati metodologiju promovisanja kvalitete proizvoda koji se nastoji plasirati na tržište. Pored načina promovisanja, koji  je tajna svakog uspješnog promotera, potrebno je da se raspolaže sa kvalitetnim materijalom, odnosno, potrebno je da je proizvod koji se plasira kvalitetan. Moguće je ostvariti jednokratan uspjeh, ljudi se mogu prevariti jednom, ali zarad dugoročnog dobitka i održanja, pored kvalitetne reklame, potrebno je da se posjeduje kvalitet.

Ne brinite za količinu lajkova nego za njen kvalitet. Zar je zaista važno da ste prividno popularni sa svojih 10.000 lajkova ili da imate upola manji broj lajkova, ali da su to živi lajkovi, osobe koje su posvećene Vašem trendu, koje su vjerne i prate Vas na svakom koraku.

3.

Šta je to SEO i zbog čega je bitan?
SEO optimizacija web sajta za pretraživače (engl. Search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka web sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretrazi izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmjereno sa pretraživača na njega.
Pozicija na pretraživačima je izuzetno bitna, posebno za pojmove sa kojima se data firma idenifikuje, a od posebne bitnosti je SEO za brand, jer ako vas u krajnjem slučaju kupac ne može naći ni ukucavajući vaš brand u Google, onda to zasigurno nije dobro. Pored toga, SEO je dugoročno gledano najisplativija vrsta marketinga na internetu. Za neke kratke akcije počesto to nije, ali ako se strateški osvaja tržište, onda je planiranje bez SEO čisto bacanje para.
Ukoliko ste poslodavac, imate zanimljiv proizvod da predstavite javnosti, vaš portal treba promociju, pristupite ozbiljno svom poslu i zaposlite ljude koji znaju svoj posao. Uposlite vješte i osposobljene ljude te na taj način osigurajte uspjeh svom trendu.

4.Budite i Vi Neximuss!
Nedim sebe sumira u jednu rečenicu: „Jednostavan i skroman, sa njemačkom disciplinom i bosanskim humorom.“ Inače, Nedim Šabić je rođen 5.8.1985. godine u Mostaru. Od hobija njeguje, koliko stigne, bilijar i fotografiju. Najviše ga nasmijava Dr. House, televizijski lik iz istoimene serije. Na pitanje šta sluša u automobilu, kaže da je to u većinom ono što je davno nestalo sa radio stanica. Ovaj mladi stručnjak govori njemački, engleski i turski jezik. Jedna od neostvarenih želja mu je izgradnja centra za odvikvanje od narkomanije. Moto kojim se vodi u životu je: “Tvoje je ono što daš”.
Nedim je velika raja, a svima šalje poruku vrijednu zlata: „Učite i čitajte, nemojte se bojati neznanja i konfrontirajte se otvoreno sa stvarima i ljudima koji vam se ne dopadaju.“
I vi budite kao Nedim, budite željni znanja, jasno definirajte svoje ciljeve, a onda se naoružajte svim snagama i borite se za njihovo ostvarenje. Ukoliko vas vaša sredina ograničava, sputava i ne pruža potrebnu podršku, oslobodite se teških okova, ne žalite se, nego se bacite na istraživanje i ostvarenje svojih snova makar oni bili i na kraj svijeta. Kada se ostvarite kao osoba i intelekt, vratite se u svoju domovinu, doprinesite istom onom društvu koje Vas je ostavilo kao ribu na suhom. Učinite to za sebe, za svoju djecu i unučad. Biće i nama dobro, jednog dana, možda ne sutra, ali jednog dana.

merak.ba