Kako urediti dobro svoj profil na “Linkedin”-u


PODIJELI.

Kako biste se povezali s kompanijama i stručnjacima iz struke, pronašli posao ili poslodavca, jedna od stvari koja Vam sigurno može pomoći je da napravite profil na “LinkedIn”-u, društvenoj mreži orijentisanoj prije svega na posao.

“LinkedIn” je osnovan u decembru 2002. godine, a danas ima više od 300 miliona korisnika u više od 200 zemalja svijeta. Najveći broj korisnika “LinkedIn”-a nalazi se u Sjedinjenim Američkim Državama, nešto više od 90 miliona, a njegova popularnost iz dana u dan raste.

“Dok izrađujete profil na ovoj mreži, to je kao da pišete biografiju. Ideja “LinkedIn”-a, između ostalog je da ima ulogu CV-ja, a danas i mnogi poslodavci pri traženju radne snage na oglasima za posao daju mogućnost prijave putem “LinkedIn”-a” – napominje Matko Mavračić iz organizacije Urbana mladež.

Evo na šta bi najviše trebalo da obratite pažnju na svom profilu:

  • Idealni oglasi
  • Prema tome što ste naveli kao edukaciju, iskustvo i interese, pristizaće vam oglasi za posao.
  • Volontiranje je na cijeni
  • Navedite iskustvo volontiranja ako ga imate jer to poslodavci izuzetno cijene.
  • Odvojite obrazovanje i kurseve
  • Osim iskustva postoji i polje u kojem dajete informacije o obrazovanju, u kojem navodite samo službeno obrazovanje jer razni kursevi, interesi i radionice na red dolaze kasnije.
  • Vještine

U profilu možete navesti i vještine (računarska pismenost, vozačka dozvola), jezike kojima se služite i nagrade koje ste osvojili.

ekapija/merak.ba