U izazovu se potrošači pozivaju da podrže domaća preduzeća i pokažu da razumiju koliko je kupovina, a ne samo proizvodnja domaćih proizvoda važna za cjelokupni napredak naše zemlje.
Građani se pozivaju da u petak, 29. maja, umjesto svoje profilne slike na društvenoj mreži Facebook, postave oznaku domaćih proizvoda – bh. zvijezdu i drže je do nedjelje, 31. maja. Zvijezdu, oznaku domaćeg proizvoda, moguće je naći na Facebook profilu Kupujmo i koristimo domaće.
“U posljednje vrijeme spominje se apatija bh. građana i određena ravnodušnost prema budućnosti i njih samih i naše zemlje. Vjerujemo da u svakom od nas tinja zraka svjetlosti, dašak volje da zajedno pokrenemo stvari ka boljem, i zato vas pozivamo da prvo riječju, a zatim i djelom podržimo domaću proizvodnju i Upalimo svjetlo u BiH,“ poručuju iz Udruženja.
U praksi bi ovakva akcija značila da kada bi svaki bh. građanin tokom sedmične kupovine, zamijenio samo jedan uvozni proizvod domaćim, omogućio bi rast domaćih firmi i otvaranje novih radnih mjesta, a veće izdvajanja firmi za poreze, penzije i zdravstvo pomogla bi rješavanje opštih društvenih problema.
avaz.ba/merak.ba